انجمن شعر و ادب رها (میخانه)

درباره بلاگ
انجمن شعر و ادب رها (میخانه)
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
۱۷ آذر ۰۱ ، ۱۶:۱۵

نگاهی به کتاب پادشاه فراری

کتاب "پادشاه فراری" (از پادشاهی فرار کن... تا سلطنت را حفظ کنی) از سری سه‌گانه‌ی صعود (۲) نوشته‌ی خانم "جنیفر ای.نیلسن" با برگردان بانو "رقیه بهشتی" است.

کتاب "پادشاه فراری" (از پادشاهی فرار کن... تا سلطنت را حفظ کنی) از سری سه‌گانه‌ی صعود (۲) نوشته‌ی خانم "جنیفر ای.نیلسن" با برگردان بانو "رقیه بهشتی" است.

این کتاب ادامه‌ی ماجرای سیج یا همان شاهزاده جارون است که در کتاب "شاهزاده‌ی قلابی"، ماجراجویی‌های او جذاب و خواندنی‌ست.

شاهزاده جارون که بعد از مرگ خانواده‌اش به دست تعدادی از درباریان، بر تخت پادشاهی کشور کارتیا نشسته، جهت تثبیت قدرت خود با مشکلاتی و موانعی از جمله دزدان دریایی، خصومت کشور آوانیا و خیانت گریگور، فرمانده‌ی ارتش کارتیا روبرو شده و سلطنتش از هر سو به خطر می‌افتد.

او برای دفع آنها، مجبور می‌شود به اردوگاه دزدان دریایی در مرز کشور آوانیا برود و تا با الحاق به آنها بتواند، آنها را نابود کند. در آنجا با پذریش جارون، مهر دزد دریایی بر دستش زده می‌شود و به عضویت آنها در می‌آید و در ادامه در مبارزه‌ای با دولین پادشاه دزدان دریایی، او را شکست می‌دهد. اما ناگاه سر و کله‌ی دروین دوستش سابقش که به دزدان دریایی پیوسته پیدا می‌شود.

دروین، در مبارزه‌ای دولین پادشاه دزدان دریایی را می‌کشد و خود پادشاه می‌شود و می‌خواهد از جارون انتقام بگیرد. در ادامه طی یک مبارزه آنها با هم صلح می‌کنند و جارون، دروین را به عنوان فرمانده‌ی گارد سلطنتی بر می‌گزیند و به سوی قصر خود حرکت می‌کنند و...

این کتاب که داستانش قلمی روان و خوانا و ماجرایش جذاب و خواندنی‌ست، چاپ دوم ۱۴۰۰ نشر آفرینگان است که در ۱۹۰۰ نسخه و ۴۱۴ صفحه‌ی رقعی چاپ و منتشر شده است.


#زانا_کوردستانی 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۱۷
زانا کوردستانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی