انجمن شعر و ادب رها (میخانه)

درباره بلاگ
انجمن شعر و ادب رها (میخانه)
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
۱۶ اسفند ۹۸ ، ۰۶:۳۱

وبلاگ انوشا - ای مستتر

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۶
زانا کوردستانی

نظرات  (۱)

۱۶ اسفند ۹۸ ، ۰۷:۳۹ اشکان ارشادی

سلام و عرض ادب و احترام 

فقط خواستم عذرخواهی کرده باشم. 

به شما حق می دهم که جواب کامنت ندهید. 

منهم همانند شما شاعرم. 

الان از پست نویسی فاصله گرفتم تا بصورت کامل بنویسم. 

 

وزن بحر متقارب رو می پسندم. 

 

در حال سرایش و نوشتن در مورد عروض هستم و خداروشکر تسلطی دارم. هرچند که عروض خیلی گسترده هست و نمی توان به همه‌ی آن اشراف و تسلط داشت. 

فعلا ، قصد کردم که دیگه بجای حرف ، عمل کنم. 

اینکه بگم می نویسم می نویسم ، نمیشه! باید عمل کنم! 

 

اگر اشتباه نکنم شما در مورد پیرانشهر ، شعر گفته اید ، در داخل پرانتز نوشته بودید. 

 

دیگه کامنتی از من دریافت نمی کنید. 

خیلی کم به اینجا سر میزنم و عذر بخاطر دو یا سه کامنتی که در این وب داده بودم. 

موفق و سربلند باشید. 

پاسخ:
درود دوست عزیز
شرمنده که دیر پیامتون رو خوندم

بله بنده کوردم
اما ساکن بروجرد
و از انجمن های ادبی غرب کشور آگاهی ندارم

شرمنده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی