انجمن شعر و ادب رها (میخانه)

درباره بلاگ
انجمن شعر و ادب رها (میخانه)
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

🔺رونمایی از کتاب شعر با عنوان «اکنون من دلم تنگ است و تو قبرت» با ترجمه سعید فلاحی 

 

🔸کتاب شعر « اکنون من دلم تنگ است و تو قبرت » با ترجمه سعید فلاحی صبح امروز 13 شهریور 1403 در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد رونمایی گردید.

 

🔸این کتاب ترجمه ای از اشعار (وریا امین اسماعیل) شاعر کرد زبان اقلیم کردستان عراق است . وی تاکنون دو کتاب شعر چاپ نموده است که کتاب حاضر ترجمه ای از اشعار برگزیده دو کتاب وی است.

 

🔸سعید فلاحی با تخلص (زانا کوردستانی) متولد 1363 کرمانشاه و ساکن بروجرد می باشد. این کتاب پانزدهمین کتاب مستقل وی و نوزدهمین کتابی است که از ایشان چاپ شده است. پیش از این چهار کتاب شعر به صورت مشترک با همکاری همسرش خانم لیلا طیبی با عناوین (چشم های تو)، (گنجشک های شهر هم عاشقانه نگاهت می کنند)، (عشق از چشمانم چکه چکه می ریزد )، ( عشق پایکوبی می کند) وچهارده کتاب داستان، شعر و ترجمه با عناوین«دیوانه»، «ریشه های عطف»، « آمدنت چه لهجه غریبی دارد» ، « تو که بروی، پاییز از در می آید؟»، «سومین کتاب تنهایی»، «هنوز برای دوست داشتن، وقت هست»، « از زمانی که خدا بود»، «حکایتی دیگر از شیرین و فرهاد»، «میان نامه ها»، «هم قدم با مرگ»، «ناله های امپراطور»، «عاشق از رفتن می ترسد»، «تو»  و «زخم است زندگانی ام»  منتشر نموده است.

 

 

 ┄┄┅═✧❁💠❁✧═┅┄

🔹روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد

 

جهت اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای فرهنگی و هنری  شهرستان بروجرد ، به ما بپیوندید.

https://eitaa.com/brjfarhang

https://boroujerd.farhang.gov.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۶/۱۳
زانا کوردستانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی