انجمن شعر و ادب رها (میخانه)

درباره بلاگ
انجمن شعر و ادب رها (میخانه)
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۲ آبان ۰۱، ۱۴:۱۴ - عسل رویال
    عااالی
  • ۱ شهریور ۰۱، ۱۲:۲۲ - عباس زاده
    +++
نویسندگان
۰۶ تیر ۹۸ ، ۰۶:۰۲

مجموعه سپکو۰۱۸


☑️ #گیسویت:

چشم تو در گیسویت

جاری است

و شب گیسویت در دل تنهایی من




☑️ # نخ:

 

پیراهن نخی ات را،

نگه دار برای من

تا روزی که صدای من

نخ نمای دوری ات شود




☑️ #اقیانوس:


جا گذاشته ام در اقیانوسی

دلم را 

اقیانوس آرام چشمان تو




☑️ #دریا:


تو به دریاهای طوفانی می اندیشی

من به ماهی های بی دریا




☑️ #شعر:


من شعر ناتمام عشق ام

تو قافیه ام باش

ردیف می شود

به نام تو

شعر زندگی



#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

#شعر_سپکو

@ZanaKORDistani63

سپکوسرای میخانه

کانال شعرهای سپکو(سپید کوتاه) سعید فلاحی(زانا کوردستانی)

https://t.me/sepkomikhaneh

http://mikhanehkolop3.blogfa.com

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۶
زانا کوردستانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی